2015./2016. mācību gadu 17 skolēni ir pabeiguši ar Zelta liecībām (visos priekšmetos vērtējumi ir 9 vai 10):
| 4.a | Deksne Līva Katrīna |
| 4.a | Karēlis Edgars |
| 4.a | Pīrāga Annija |
| 4.a | Rozenberga Līva |
| 4.a | Runiķe Patrīcija |
| 4.a | Urbančika Paula Aleksandra |
| 4.a | Vītols Arturs |
| 4.b | Tomsons Ričards |
| 4.c | Abarta Dilāra |
| 4.c | Egmane Rēzija |
| 4.c | Švarce Tīna Kristiāna |
| 4.d | Riežniece Santa |
| 5.c | Nille Luīze Paula |
| 5.c | Skābe Katrīna Karolīna |
| 6.a | Jansone Enia |
| 6.a | Valtere Agneta |
| 6.c | Pupila Anete |
51 skolēns saņēma Sudraba liecību (visi vērtējumi ir 8, 9, 10):
| 4.a | Balode Gerda Ketlīna |
| 4.a | Berga Anete |
| 4.a | Bērziņa Samanta |
| 4.a | Jansons Nils Kristiāns |
| 4.a | Kairēna Agate |
| 4.a | Knēve Sandis |
| 4.a | Leimane Ariadne Fiona |
| 4.a | Lūciņa Petra Lizete |
| 4.b | Harmsens Markuss Kaspars |
| 4.b | Kļava Elīza Šarlote |
| 4.b | Saulkalna Elizabete |
| 4.b | Silenieks Edgars |
| 4.b | Zviedre Sanija Ilze |
| 4.c | Gūža Haralds |
| 4.c | Kaupa Daniela |
| 4.c | Krētainis Kristaps |
| 4.c | Meļķe Elena |
| 4.c | Ozola Patrīcija |
| 4.c | Saule Markuss Tomass |
| 4.c | Slūka Kristers |
| 4.c | Švintecka Diāna |
| 4.c | Zīverte Lauma |
| 4.d | Liepiņš Artis |
| 4.d | Terliņš Emīls Toms |
| 4.d | Eglinska Beatrise |
| 5.a | Jakovļeva Patrīcija Keita |
| 5.a | Janens Kārlis |
| 5.a | Lapiņa Marija |
| 5.a | Magazeina Paula |
| 5.a | Raģe Helēna |
| 5.a | Raits Olivers |
| 5.a | Runne Annija |
| 5.a | Rutkovska Kate |
| 5.a | Stadsvolds Reinis |
| 5.a | Vīksne Markuss |
| 5.b | Laiviniece-Rolava Emīlija |
| 5.b | Ruņģe Linda |
| 5.b | Šakarnis Roberts |
| 5.b | Vucena Dārta |
| 5.c | Andersons Francis |
| 5.c | Auzāne Nikola |
| 5.c | Štrausa Rēzija Grēta |
| 6.a | Grīsle Airisa |
| 6.a | Laure Silva |
| 6.a | Miezītis Edvards |
| 6.a | Mirčenko Linda |
| 6.b | Locika Terēze Kristīne |
| 6.b | Šuba Ralfs |
| 6.b | Šuišele Viola Alise |
| 6.b | Sudmalis Emīls |
| 6.c | Oleksa Daniēls |
Paldies šiem skolēniem par labi padarītu darbu! Apsveicam!







